FAQ

  • Indien een artikel momenteel niet op voorraad is kan ik dan geïnformeerd worden wanneer er opnieuw voorraad ter beschikking is?

    Het maximum aantal artikels dat je kan bestellen is gelijk aan het aantal artikels in voorraad. Indien het artikel niet meer voorradig is kunnen we je, zodra er terug voorraad is, hiervan via email op de hoogte brengen. Om dit te doen klik je rechts boven in de pagina van het product op " Niet beschikbaar? Laat het me weten!". Je ontvangt een email zodra er opnieuw voorraad is van het geselecteerde product.

  • Wat moet ik doen om de beschikbaarheid van producten in een specifieke winkel te kennen?

    We hebben geen informatie betreffende de beschikbare voorraad in de winkels. We kennen enkel de beschikbaarheid van de producten ter beschikking voor de website. Indien een product niet ter beschikking is op de website kan je het niet bestellen. Je kan echter worden geïnformeerd over de beschikbaarheid van het product door te klikken op "Niet beschikbaar? Laat het me weten!".

  • Een product in promotie is momenteel niet meer beschikbaar. Kan ik het nog steeds tegen promotieprijs kopen als het opnieuw wordt aangeleverd ?

    Helaas kunnen we de duur van promotie-aanbiedingen niet verlengen, zelfs bij een voorraadonderbreking op het moment van uw bestelling. We raden je aan één van onze velen verkooppunten te bezoeken om het product in promotie tijdens deze periode te vinden.

  • Kan ik producten reserveren op de website?

    Neen, reserveringen zijn niet mogelijk op onze website.

  • Een product in een promoverpakking is niet meer beschikbaar. Kan ik de producten per stuk aankopen en genieten van de promoprijs?

    Losse artikelen, aanwezig in een promoverpakking, worden niet aan de promoprijs van de promoverpakking verkocht. We werken veel met « In & Out » producten en eens de voorraad uitgeput zijn ze niet meer ter beschikking.