FAQ

  • Wat indien mijn bestelling niet geleverd is ?

    Indien je, na de opgegeven leveringstermijn, geen nieuws hebt over je bestelling kan je, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier je vraag zal beantwoorden.

  • Wat zijn de verzendingskosten?

    Levering in een Di winkel is volledig gratis. Indien je een andere leveringsmethode gebruikt (levering thuis, in een afhaalpunt of een pakjesverdeler) , zal deze gratis zijn vanaf een minimum aankoop van €40. Onder de €40 aankoop worden er bij de bestelling €3.95 verzendingskosten aangerekend.

  • Wat zijn de verschillende leveringsmogelijkheden?

    • Afhalen in jouw Di winkel naar keuze (enkel in België). Het pakje zal gedurende twee weken in uw Di winkel ter beschikking blijven.
    • Thuislevering (of op het werk): het pakje zal op de klassieke manier op het adres van jouw keuze geleverd worden (thuis of op het werk). Tijdens de bestelling ontvang je een bevestiging dewelke je zal toelaten de status van het pakje online op te volgen.
    • Levering in een Bpost verzamelpunt: het pakje zal geleverd worden in een postkantoor of een postpunt. Je hebt bij je bestelling de keuze uit meer dan 1.250 Bpost verzamelpunten. Het pakje blijft gedurende twee weken ter beschikking in het verzamelpunt. Tijdens de bestelling ontvang je een bevestiging dewelke je zal toelaten de status van het pakje online op te volgen. Je zal verwittigd worden zodra het pakje beschikbaar is en een paar dagen later, als het nog niet werd opgehaald, een herinnering ontvangen.
    • Levering in een pakjesverdeler : het pakje zal geleverd worden in een pakjesverdeler van Bpost. Deze zijn 24/24u, 7/7 dagen geopend. Het pakje zal gedurende 5 kalenderdagen in de verdeler ter beschikking blijven. Tijdens de bestelling ontvang je een bevestiging dewelke je zal toelaten de status van het pakje online op te volgen. Je zal verwittigd worden zodra het pakje beschikbaar is en een paar dagen later, als het nog niet werd opgehaald, een herinnering ontvangen.

  • Hoe lang blijft mijn bestelling ter beschikking in een Di winkel ?

    Je bestelling blijft gedurende 2 weken ter beschikking in jouw Di winkel  

  • Ik heb een foutief leveringsadres ingebracht tijdens mijn bestelling. Kan ik dit nog aanpassen ?

    Indien je vaststelt dat je je hebt vergist in het adres van levering raden we je aan onze klantendienst te contacteren. We bevestigen echter niet dat deze nog zal kunnen worden gewijzigd. Want, eens de bestelling in preparatie is is het onmogelijk nog iets aan te passen.

  • Kan ik mijn levering door iemand anders laten ophalen?

    Een derde mag jouw pakje komen ophalen in de winkel of in een afhaalpunt indien deze persoon in het bezit is van jouw identiteitskaart en jouw aankoopbevestiging.

  • Ik kreeg een email met de vermelding dat mijn pakje thuis werd afgeleverd maar ik heb hem niet ontvangen. Wat nu ?

    Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier je vraag zal beantwoorden.

  • Hoe verloopt een levering aan huis ?

    Je pakje zal op de klassieke manier geleverd worden op het adres aangegeven tijdens je bestelling. Het is mogelijk dat men je vraagt een document te ondertekenen als bewijs van goede ontvangst van jouw pakje.

  • Hoe verloopt het afhalen van een pakje in de winkel ?

    Indien je koos voor afhaling in een winkel zal je pakje geleverd worden in de winkel door jou aangeduid bij je bestelling. Om het pakje in de winkel in ontvangst te nemen dien je je aan te bieden met de bestellingsbevestiging of de factuur.

  • Wat is de leveringstermijn van de producten ?

    Ziehier een samenvatting van de leveringstermijnen van de producten.

    Besteld op Voor 16u, geleverd op Na 16h, geleverd op
    Maandag Dinsdag Woensdag
    Dinsdag Woensdag Donderdag
    Woensdag Donderdag Vrijdag
    Donderdag Vrijdag Maandag
    Vrijdag Maandag Dinsdag
    Zaterdag Dinsdag Dinsdag
    Zondag Dinsdag Dinsdag
  • Op welk moment wordt het track & trace nummer gecommuniceerd?

    Het track & trace nummer zal je gecommuniceerd worden zodra je bestelling is klaargemaakt en verstuurd wordt. Dit nummer zal je toelaten jouw pakje te volgen tot zijn aankomst in de winkel, bij je thuis of in een afhaalpunt.

  • Hoe verloopt het ophalen van een pakje in een afhaalpunt van Bpost?

    Indien je gekozen hebt voor een levering in een afhaalpunt van Bpost zal jouw pakje geleverd worden op het adres van het Bpost afhaalpunt aangegeven tijdens je bestelling. Je dient je aan te bieden met je aankoopbevestiging of je factuur om je pakje in een Bpost afhaalpunt in ontvangst te nemen.

  • Het pakje werd thuis geleverd maar ik was niet aanwezig. Waar bevindt mijn pakje zich ?

    In geval van afwezigheid plaatst de postbode een bericht in de brievenbus. Je hebt vervolgens drie mogelijkheden om je pakje op te halen :

    • Je hebt 15 dagen om het op te halen in een postkantoor of postpunt vermeld op de kennisgeving.
    • Je kan aan een derde vragen om je pakje op te halen in het postkantoor of postpunt vermeld op de kennisgeving. Om je pakje op te halen dient deze persoon zich aan te bieden met de ingevulde kennisgeving en ondertekend door de bestemmeling van het pakje.
    • Je kan vragen dat je postbode het opnieuw aanbiedt op hetzelfde adres via www.bpost.be/nieuweaanbieding.

  • Hoelang blijft mijn pakje ter beschikking in een Bpost afhaalpunt?

    Het pakje blijft gedurende 2 weken ter beschikking in het afhaalpunt.