FAQ

  • Wat als ik één of meerdere bestelde artikels wens terug te sturen?

    De producten dienen binnen de 14 kalenderdagen (beginnend vanaf de dag die volgt op de dag van ontvangst) te worden teruggestuurd. De retour gebeurt enkel (gratis) in een winkel. Neem voor elke retour eerst contact op met onze klantendienst via het contactformulier.

  • Wat zijn de voorwaarden voor een retour of omruiling ?

    Indien het product niet werd gebruikt of uit de verpakking werd gehaald mag je dit gratis omruilen binnen een periode van 14 dagen in één van onze winkels. Deze termijn wordt gerekend vanaf de dag die volgt op ontvangst van het pakje.

    Wegens hygiënische redenen nemen wij geen make-up producten terug indien die niet zijn verpakt.

    Neem voor elke retour eerst contact op met onze klantendienst via het contactformulier om ze te informeren en de procedure te kennen. Je hebt een toelatingsdocument voor retour nodig, verstuurd via onze klantendienst, om uw producten terug te brengen naar de winkel. Geen enkele retour kan gebeuren indien dit document niet is aangevuld en voorgelegd aan het personeel in de winkel.

  • Wat is de terugbetalingstermijn?

    De terugbetalingstermijn kan oplopen tot 14 werkdagen na ontvangst van de teruggestuurde producten.

  • 
Hoe kan ik worden terugbetaald indien ik beslis mijn bestelling terug te sturen ?

    Een retour in de winkel is een gratis dienst. Indien je een retour doet in één van onze verkooppunten kan je worden terugbetaald via een aankoopbon of in cash. Eventuele verzendingskosten, betaald bij de bestelling, worden niet terugbetaald, enkel indien het om een vergissing gaat die bij ons gebeurde.

  • Wat indien de ontvangen pakje beschadigd is?

    Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier je vraag zal beantwoorden.