Onze geschiedenis.
40 jaar in het teken van beauty.

De geboorte van een merk.

De geboorte van een merk.

Di start haar geschiedenis in 1975 met de opening van haar eerste winkel in Bascule, te Brussel. Het concept van de winkel was oorspronkelijk gebaseerd op een Amerikaanse “drugstore” waar iedereen zijn gading kan vinden. Bij Di vond iedereen wat hij nodig had. Geleidelijk aan opende de keten verschillende winkels in België. Vandaag kent Di meer dan 110 verkooppunten in België en Luxemburg.

Heropleving van de groei.

Heropleving van de groei.

In 2008 beslist de groep Delhaize de Leeuw om haar activiteiten in gespecialiseerde beauty & care-producten stop te zetten. Het merk Di wordt overgenomen door de Distriplus groep, waardoor Di opnieuw een grote groei kent. Dit, door onder andere de verjonging van het merkimago en het aanbod van exclusieve merken in België. In 2012 beslist Di om haar hoofdactiviteit te verleggen naar make-up. Vandaag behoort Distriplus tot de Bogart groep, een onafhankelijk familiebedrijf dat 9 parfum- en cosmetica-merken bezit of met licentie produceert. Hiernaast heeft de groep ook een groot netwerk aan eigen winkels ontwikkeld (383 in 2019) in het kader van een verticale integratie strategie. De groep is aanwezig in Frankijk, Duitsland, Israël, België en Luxemburg.

Tevreden klanten zijn uiterst belangrijk

Tevreden klanten zijn uiterst belangrijk

De nieuwe concept store bestaat uit drie zones : verwenproducten, verzorgingsproducten en huishoudproducten. In januari van datzelfde jaar start Di met de Di Academy, een intern opleidingsprogramma voor en door medewerkers van Di. Door het ontwikkelen van deze academie bieden onze winkel experts een uitzonderlijke service, door middel van hun enthousiasme en hun productkennis, aan onze klanten.

Een wereld van shopplezier.

Een wereld van shopplezier.

Di lanceert een nieuwe politiek: winkels in het teken van schoonheid en verzorging. Een wereld van shopplezier waarin ontdekking, verbondenheid, eenvoud en vrouwelijkheid gecombineerd worden. Om ervoor te zorgen dat iedereen op elk moment van de dag toegang heeft tot het Di universum, hebben wij in 2015 onze webshop gelanceerd waar je 24/7 kan shoppen.

Marktleider op vlak van make-up.

Marktleider op vlak van make-up.

Di - All about beauty; kent momenteel een sterke positie in de sector schoonheids-en verzorgingsproducten en is bovendien marktleider op vlak van make-up in België. Hiernaast is Di gericht op innovatie met haar huismerk April, dat de nieuwste schoonheidstrends opvolgt met een uitgebreid productaanbod. In enkele jaren tijd is winkelen bij Di niet langer een noodzaak, maar eerder een moment van ontspanning geworden, waar winkelplezier het belangrijkste is.

Heb je vragen of suggesties? Neem contact met ons op. Op basis van jouw feedback werken we dagelijks aan het verbeteren van jouw Di ervaring!