Mijn bestelling
Het lukt mij niet om een bestelling door te geven. Wat nu?
Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die je met plezier zal helpen.
Kan ik een reeds bevestigde bestelling wijzigen?
Een bevestigde bestelling kan niet worden gewijzigd. U kunt de producten echter altijd terugsturen. In dit geval vindt de terugbetaling plaats binnen 14 dagen vanaf de dag nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om te annuleren. Wij sturen u een e-mail om u te informeren dat wij uw herroeping hebben ontvangen en dat u een verzoek tot terugbetaling heeft ingediend.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bevestigde bestelling kan helaas niet worden geannuleerd. Je kan echter altijd je bestelling terugsturen. Meer informatie kan je terugvinden in "Ruilen en retour van producten".
Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
Je ontvangt je producten in functie van het uur en datum van je bestelling. Eens je bestelling is klaargemaakt en verstuurd ontvang je een email met een opvolgnummer dewelke je toelaat de status van je bestelling te volgen. Je ontvangt geen bevestigingsmail als het pakje goed werd afgeleverd in de winkel.
Ik ontving een bevestiging van mijn bestelling maar geen factuur. Waar kan ik deze terugvinden?
Na het bereiden en versturen van uw bestelling ontvangt je je factuur automatisch op het email adres dat u bij de bestelling opgaf.
Kan ik buiten België bestellen?
Spijtig genoeg laat onze website het niet toe om buiten België te bestellen.
Kan ik mijn levering ontvangen buiten België?
Spijtig genoeg leveren we enkel op Belgisch grondgebied.
Kan ik een ongelimiteerd aantal producten kopen?
Als de producten in voorraad zijn is er geen limiet. Als je een hoeveelheid besteld dat niet op voorraad is wordt er een indicatie gegeven van het aantal stuks dat nog op voorraad is.
Heb ik recht op dezelfde promoties als in de winkel ?
De promoties in de folder/winkel verschillen van deze op de website. Sommigen zijn vergelijkbaar maar niet allemaal.
Ik heb een artikel besteld en betaald maar het werd niet geleverd. Wat nu?
Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die met plezier uw vraag zal beantwoorden.
Wat als ik een artikel ontvang dat ik niet besteld heb?
Je kan, via het contactformulier, contact opnemen met onze klantendienst die u met plezier zal helpen.